Kids4live
8-_DSC3344.jpg

Uitleg bij mee- en terug luisteren

Meekijken

Diensten kunnen worden meegekeken via youtube kanaal https://tinyurl.com/vjyznek. In de regel zijn het de vroege morgendienst en de avonddienst in Hoevelaken welke worden uitgezonden.

De diensten worden na twee weken van youtube verwijderd.

Meeluisteren

Alle kerkdiensten, huwelijken, uitvaartdiensten en andere samenkomsten in de kerk en sommige bijeenkomsten in gebouw ‘Rehoboth’ worden uitgezonden via de kerkradio.

De uitzending vindt plaats via internet en de ether. De radio-ontvanger (scanner) moet ingesteld staan op 148,7875 MHz.

Voor het meeluisteren via het internet klikt u op de Homepage van hervomdhoevelaken.nl op de betreffende kerkdienst. Iedere willekeurige computer, laptop, telefoon, etc. kan hiervoor worden gebruikt. Als u zelf fysiek niet in de dienst aanwezig kunt zijn en zelf geen van deze apparaten heeft kunt u een Lukasontvanger bij uw wijkouderling of het College van Kerkrentmeesters aanvragen.

Bij storingen kunt u contact opnemen met de Diaconie.

Bij elke kerkradioluisteraar staat een collectebusje voor de zondagse diensten. Deze busjes worden tweemaal per jaar opgehaald.

Diensten zijn drie maanden beschikbaar op de website www.kerkomroep.nl om terug te luisteren.
Diensten langer dan drie maanden geleden tot maximaal één jaar geleden, kunt u aanvragen met behulp van de Contact pagina van deze website. Kiest u dan voor "Aanvragen dienst" onder "Dit bericht is bestemd voor".