Veelgestelde vragen mbt Kerktelefoon/radio
Hieronder treft u een overzicht van de vragen die in de afgelopen tijd zijn gesteld. Mogelijk staat uw vraag er ook bij. We hebben geprobeerd om op deze vragen een antwoord te geven.
Ik kan niet live meeluisteren op mijn computer
Het live meeluisteren kan worden gestart door op het luidsprekertje te klikken ergens halverwege de middenkolom (net boven de foto's). Door hierop te klikken moet een klein bestandje worden gedownload ("hervormd hoevelaken live.m3u"). In principe zou dit bestand meteen in een mediaspeler moeten worden geopend. Dan start het meeluisteren.
Als het niet werkt, klikt dan met de rechter muisknop op de genoemde link. Er verschijnt dan een snelmenu. Kies daarin voor "Koppeling opslaan als..." of "Doel opslaan als" (afhankelijk van de browser die je gebruikt). Sla het bestandje op, bijv. op het bureaublad. Dubbelklik dit bestand, waardoor als nog een mediaspeler opent. Het meeluisteren zou dan als nog beginnen.
Let op! Meeluisteren kan alleen als er een dienst aan de gang is
Ik kan niet live meeluisteren op mijn tablet (Android)
De standaard meegeleverde muziekspeler in Android ondersteunt het bestand niet dat door deze site wordt aangeboden. Om toch te kunnen luisteren kan een andere muziekspeler worden gebruikt. Bijvoorbeeld "ServeStream". Deze werkt wel.
Ik kan een dienst niet downloaden
Het downloaden van diensten gebeurt op de downloadpagina.
In de lijst staat in de rechter kolom een groene pijl of de tekst "Bestel".
Groene pijl
Als er een groene pijl staat, klik dan op de pijl om het downloaden te starten. Als dit niet werkt, probeer dan met rechtermuisknop op de groene pijl. Er verschijnt dan een snelmenu. Kies daarin voor "Koppeling opslaan als..." of "Doel opslaan als" (afhankelijk van de browser die je gebruikt).
Tekst "Bestel"
De dienst is niet op de site beschikbaar maar kan er wel worden op gezet. Klik op de tekst "Bestel" om het contactformulier in te vullen met de gewenste dienst. Vul ook de contactgegevens is, zodat we u op de hoogte kunnen stellen als de dienst op de site staat.
Mijn dienst staat niet in de lijst
Op bovengenoemd overzicht is een lijst te zien van alle beschikbare diensten sinds 1 mei 2011. Oudere diensten zijn er wel maar staan niet in dit overzicht. Deze moeten handmatig worden aangevraagd op het aanvraagformulier.